dgltkn Kızlar bebeğim 5 gün sonra tam 4 aylık olacak ama ne anakucagında duruyor ne bebek arabası emzik tutmadı hep kucak istiyor bazen kucağımda da durmuyor hiç bir şekilde oyalayamıyoruz sakinleştiremiypruz uykular 15-20 dk uykuya geçiş ağlama krizi zaten 1 haftadır canım çıktı resmen varmı önerebileceğiniz birşeyler çok yoruldum
organikirmik dgltkn geçeceğini bilmek dışında pek bi şey yok. En büyük ataklardan biri, uyku gerilemesi zamanı. Beyinleri bu zamanlarda çok hızlı büyüyor ve bu büyümenin de bi getirisi oluyor. Yani size inat olsun diye değil geliştiği için yapıyor öyle düşünürseniz bi tık katlanılabilir oluyor
newmo dgltkn 3 ay 20 günlüğüz durum aynı artık çıldırmak üzereyim uykusuzluktan ben kafayı yedim sürekli kucağımda ellerim kollarım koptu hoplatmaktan zıplatmaktan
minikkus434 dgltkn gaz sancısı olabilir bebeğinizin Allah kolaylık versin rezene çayı için bebeğinizi emziriyorsanız sakinleşir ve saç kurutma sesi açın çok iyi geliyor
busrasil2019 dgltkn 4 ay 15 günlük aynı durumdayız bugün post açmıştım bende bir kaç arkadaş yazdı bi göz atın sizde belki bir nebze de olsa rahatlatır 🤷♀️
Bade38 dgltkn Benim için en zor dönemdi Allah kolaylık versin tek çare geçeceğini bilmek tez zamanda geçsin inşallah aklıma geldi de ağlıyordum o dönemler bende
1prensh dgltkn bebeğim 4 ay 8 günlük gün içerisinde en uzun uykusu yarım saat asla uyumak istemiyor sürekli ağlıyor salyaları akıyor kucaktan inmek istemiyor atak dönemi bu dönemde geçip bitecek bunu düşünmekten başka çare yok
efeesraa Benimde bebeğim 3 ay 24 günlük aynı durumdayız tüm gün kucak istiyor meme reddi başladı bide emmek istemiyor biberon da da huysuzluk yapmaya başladı dişlerini çok fazla kaşıyor ağzına götürüyor herşeyi sıkıyor acaba diş mi çıkarmaya başladı diye düşünüyordum bende
fato990_ dgltkn dişten,gazdan,boğun kası sertleşmişse ağlar, göğüslerinde sislik varsa kucağa alırken ağlar,popoda catlak varsa aglar