22 gün önce sezeryen oldum ikinci sezeryenim. 20 kg aldım 9 kg gitti. Göbeğim çok şiş 5 aylık hamile gibiyim. İlk hamileliğimde de 20 kg almıştım ama sanki göbeğim bu kadar büyük ve sarkık değildi şimdi baya büyük kaldı sanki. Hiç gitmeyecek gibi geliyor. Gebelikte çok kilo alanlar göbekleri küçültebildiniz mi? 66 ile hamile kaldım şuan 76 kiloyum tekrar 66 yı görüp sonra 60 olmam lazım 😂