Kızlar kafam çok karışık fikire ihtiyacım var
Bu sene eşimin tayini Şırnak’a çıktı ev ve eşya götüremiyoruz birkaç sebepten dolayı asıl meseleye gelirsek de eşim temmuzda gidecek bende hamile olduğum bu süreçte İstanbul’a aileme gidip kalacağım daha sonra okulların açılmasına yakın evime döneceğim benim 2 kedim var bu zamana kadar kısa süreçlerde arkadaşım bakıyordu hep samimi arkadaşım ve komşum oluyor şimdi ben bu sefer gidip 2 ay kalacağım için tekrar arkadaşıma kedilere bakıp bakamayacağını sormayı düşünüyorum ama biraz çekiniyorum normalde 10 15 gün gider geldiğimde hediye alırdım hep. Sizce bu 2 aylık süreçte para versem ayıp olur mu sonuçta uzun bir süre ( kediler benim evimde duruyor sadece mama ve suyunu veriyor)
Eşimde yanında götür diyor kedileri ama birinin çipi var diğer kedimin henüz yok uçakta sıkıntı ve tek başıma oğlumla birlikte gideceğim zor olabilir kafam allak bullak fikir danışmak istiyorum