nurella0602 Merhaba 6. Ayın içerisindeyiz bebeğim d vitamini ve demir zaten kullanıyor. Ekstra 6. Ayda hangi vitamine geçiliyor biliyor musunuz ? Yada geçilmiyor mu ?
sena68 Ben kendim b12 d vit Omega 3 kalsiyum çinko kullanıyorum.Sütten bebişime geçiyor.Değerlerini de yükseltir.Hem de süt yapıyor.