lAmMelodi Masalina12 Sakin olmak lazım panik ataksa tabi.Su içiyorum ve derin nefes alıyorum geçecek az kaldı diyorum ancak öyle geçiyor.
sjhdje baharlivaa gittim bı sorun yok dedi sadece carpintim oluyor onun için ilaç dedi ama kullanmadım emzirdigim için demir ilacı verdi oda bitti bitince tekrar tekrar başladı
baharlivaa sjhdje ay benimde çarpıntım çok var bide kulunç mu ne olmuşum sırtım tutuk korkuyorum randevu aldım ama 15gün var daha
baharlivaa sjhdje vics yok alayım inşallah teşekkür ederim çarpıntım da çok var batma da oluyor kalbimde bide bu Kulunç tam sırtımın sol tarafında koluma gögsüme de vuruyor panikatgım da var :)
sjhdje baharlivaa çok zor bı durum gerçekten nefes alamıyor gibi oluyor insan umarım geçer ben atlatamadim ama siz atlatirsiniz inşallah