Hanımlar 42 günlük bebeğim ishal oldu 2 gündür çok çok sıvı kakası özellikle bugün karnıda gurul gurul tamda 2 gün önce bigaia probiyotik başlamıştım acaba ondan olabilirmi sizce birde nurse harveys kullanıyoruz yaklaşık 1 haftadır şimdi onunda prospektüsüne baktım ishal durumunda doktorunuza sorun diyor acaba gaz damlasından ya da probiyotikten olmuş olabilirmi sizce keseyimmi ikisinide akıl verin lütfen