Kitsu kızlar nasıl bir süre sonra geçiyor ya :/ cidden bir süre sonra süt olsa bile mi geçiyor :( ay ben birinden emzirirken diğerinden artık süt akmıyor diye sütüm azaldı diye düşündüm hep. Allah’ım çok üzüldüm şu an :( bana birinden verirken diğerinden akarsa sütün vardır, çoktur, sütün çokluğunu bu gösterir dediler. Ben de -bebeğim 4 ay 6 günlük- bir süredir akmıyor diye sütüm azaldı zannediyordum, mama veriyordum 😥