11 ay 18 günlük kızım. Son bi kaç gündür aşırı derecede sinirli, bağıran, mızmızlanan bi bebek oldu. Zaten huysuz bi mizacı vardı ama son günlerde acayip arttı, üst dişi de çıkıyor.
Geceleri sürekli mızmızlanarak uyanıyor, çok çabuk sıkılıyor ve bağırıp ağlıyor.
Belli ki 1 yaş sendromuna girmişiz..
Vallahi kafayı yemek üzereyim çok yorgun ve stresliyim. Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum..
Bu sendrom ne kadar sürüyor ?