Dlrcem Arkadaşlar Bu pompayı kullanan varmı ve memnun mu? Hepsiburadada 200 tlye düşmüş çiftlisi. Aldım ama merak ediyorum. Sütüm öyle şakır şakır değil fakat sağmamda gerekiyo bu makine iyimidir? Daha önce breemed marka aldım hiç memnun kalmadım
Gmzomr Dlrcem Canım ben aldım çekiş gücü çok güzel ama malesef benim sütüm çok az olduğu sağdıkça çoğalır diye aldım ama çoğalmadı malesef
Dlrcem Gmzomr yaa. Benim diğer makinede iki memeden max 80 cc çıkmştı. Benmde az sütüm. Genelde 50 cc falan ama olsun sağmaktada fayda var. İnşallah işime yarar yaa 😔
Gmzomr Dlrcem gene senin iyimiş canım 30 cc ya var ya yok bende malesef sağmakta tabi fayda var dediğim gibi çekim gücü gayet güzel 🤗