nnoktaa hibka23 chatgpt sormuştum. 3 olanak saydı. 6. Hastalık kızamık ya da kullandığı ilaç vs varsa alerjik reaksiyon. Sonra doktora gönderdim fotoğrafları. 6. Hastalık dedi. Kızamıkta gözlerinin içi de kırmızı oluyormuş. Sizin belki alerjik reaksiyondur.
eminekmsr nnoktaa şuan bizde aktif olan hastalık 3 gündür sabah akşam ateşliydi fitil ve dolven kullandım dönüşümlü döküntü herkeste olmazmış bizde henüz döküntü yok 4. Gündeyiz ama öldüm bittim korkudan Allah bebişlerimize sağlık afiyet versin