Vaktiniz olursa yaprak sarın götürün,icliköfte yapın götürün :) atsın buzluguna, birde kek pogaca yapın götürün. bende sizin gibi gurbette cocuk büyüttüm,hastalanırdım bi corbayı zor yapıp yedirirdim eşim gelsn diye beklerdm. ne yemek siparisi gelebiliyordu,ne marketten online birsey alınabliyordu. En çok acilen yemege ihtiyacım oldugu çok günler oldugu zamanlar olmuştu bunlar geldi aklıma😊