Arkadaşlar 10’günü aşkındır yavrum karın ağrısı kusma yaşıyor iştah 0 acayip zayıfladı 3 kez bu süre de acile gittik serum takıldı ama yine düzelmedei doktorlar salgın çok herkesde böyle oluyor dedi ama içim içimi yiyor şimdi yine acile gidicez yine serum takarlar ama bilmiyorum da sizlerin bi öneriniz var mı ne yese kusuyor çıkartıyor.