Yusufagahinannesi çok katılmıyorum açıkcası,bazı günler rahatsız olduğum şişkin hissettiğim zamanlar oluyor sütümü sağmak beni her yönden rahatlatıyor vücudumun yeniden üreteceğini bilmek bebeğime yetebilecek zor bir durumda stoğumda sütümün olduğunu bilmek özellikle ruhsal olarak çok rahatlatıyor beni. Acil bir işim oluyor fiziken yokum ama besleyecek imkanım var, dışardayım veya emzirebilecek yerim yok ;yanımda muhakkak bir biberon kadar süt olmasını ihmal etmemeye calısıyorum