Arkadaşlar herkese iyi bayramlar . Bebeğim 3915 doğdu ama doğumdan sonra hiç doğru düzgün kilo alamadı çok takıyorum bu durumu. Anne sütü ile besliyorum mama hiç vermedim . En son iki hafta önce üç buçuk ayllıkken 6300 çıktı kilosu benim gibi olan var mı ? Ne diyorsunuz kilosu çok mu az acaba ?