Mlkmstf keşke öyle olsa bende onu dedim iki şekilde üretim olsun her bebek bir değil bebeğine iyi gelen istediğini kullansın ama sorumlu kişiler gerçekten ilgililer yani baştan sağmıyolar bi şikayetin varsa yakından takip ediyorlar o bakımdan aptamili takdir ediyorum ben bir paket pronutra aldım ilerleyen haftalarda deneyeceğim en son bebeğime gaz kusma yaptığında 1 aylıktı hemen hemen her mamaya öyle tepki veriyordu ama onda ekstra yaşamıştık şimdi pek gaz sorunumuz kalmadı olurda bi sorun yaşatmazsa devam ederim çünkü en cok aptamili severek içiyor onunla iyi kilo alıyordu bebelac gold oda iyi dediler gercelten gaz vs yapmadı ama dışkısına cok koku veriyordu cokta severek içmiyordu ve o ayda kilo almadı dogru duzgun mecbur tekrar bi süre ek gıdaya kadar aptamil ile ilerleyeceğim ek gıdaya gecsekte rahatlasam şöyle 8/9 aylık olduğunda kefire meyve karıştırıp blenderden geçirip onu veriyordum kızıma mamayıda 20 aylıkken o şekilde bıraktırmıştım hem daha sağlıklı daha vitaminli tabi aralarda devamm sütüde önemli ama içerse 🤷🏻♀️