Mervee12 Kızlar nöroloji bana yarın için beyın emar randevusu verdi yarın çekilicem ama hemen sonuç kagıdını verıyorlarmı ve yorumluyan doktor oluyomu
myangelson Mervee12 10 gün sonra çıkıyor genelde. Hastaneye gidip alabilirsiniz veya enabiza düşer. Doktorunuz aynı hastanedeyse o da sistemden görür sonucu
milletsanakanalizemiolacak Mervee12 7-10 gün arası çıkıyor sonuç içinde bazı doktorlar yeniden randevu alman gerekir diyor bazı doktorlarda randebu istemiyor. Ilk kez mi mr çekileceksin?
aslanmom1011 Mervee12 görüntüler hemen çıkar raporda 10 gün sürüyor e nabıza düşüyor raporda görüntüde
aslanmom1011 Mervee12 bende radyoloji teknikeriyim biz acilleri acil işaretliyoruz bir kaç saate çıkıyor ama oranın işleyişi nasıl bilemiyorum
Mervee12 aslanmom1011 çekildim az once e nabızda görüntüle diyorum ama siyah gozukuyor goruntu neden acaba
Mervee12 aslanmom1011 e nabızda rapora nerden bakıcamm ama radyojik görüntğlerimemi yoksa tahlillerimemi