ksvgii Bebeğim 3 aylık olmak üzere meme reddi yapıyor uykuluyken alıyor sadece biberonu bırakmamı söylüyorlar ama sütüm yetmediği için mama veriyorum kaşıkla enjektörle falan içmiyor neyle içiricem ben bu mamayı
ucoglanannesi ksvgii emzirme danışmanından destek alın bence. Eds diye bi yöntem var memeye geri dönen bebekler var bu yöntemle
aydint Kızım Biberon kullandı sonra mamayı bıraktık 2 buçuk ay civarında yeniden memeye döndü,bebekten bebeğe değişir bu durum