[silindi] prensesinannesi123 benim de aynı durum el ayak hastalığı sanmıştım isilik gibi bir şeymiş. Bilemiyorum sıcaktan türüyor deniz olsa sokucam yani ama yok 😂 tuzlu su yapmak da istemiyorum bekliyim burada