Buseflin oyların çoğunluğunu Mersin oldu Mersin’e gidicez kararımı verdim güzel geçer inşallah teşekkür ederim yorumunuz için
maygirl aynen öyle deniz olması avantaj Nevşehir de anca gezmek için yürüuz çocukla da zor olur ama seneye Ekim Kasım gibi Nevşehir’de gitmeyi çok istiyorum çok merak ediyorum oraları🙈
Mnli haklısın teşekkürler
Minnakordek Teşekkür ederim canım ❤️