susss Çok şükür red yaşamadık. Önce emzirip mama veriyorum her seferinde. Red olmaması için önce emzir sonra mama ver. Süt akışı azalsa bile her iki memede 15 dakika geçirsin. Bu şekilde yaparsan red olmaz. Avent biberon kullan ve yenidoğan başlığını tercih et. Aşırı yavaş akışlı ama yenidoğan için hem çene kasları güçlenmesi açısından, hemde anne memesine en yakın biberon olduğu için kesinlikle onu tavsiye ederim.