KLORAK MommyNest o zaman çok çok normal hatta full mamayla beslenenler bi tık daha fazla alıyor bebeginizin dogum kiloduna bakarak. Faxla diyenleri takmayın o yüzden
Dmlrba Benım oğlum 2 yaşında 2 ay geçti 20 kg şusn Endokrine yönlendirdiler ama kıyamıyorum çünkü abur cubur yemıyor
sedatadik nura97 canım o bebekten bebeğe değişiyor ilk oğlum tek meme emerdi maşallah tosun gibiydi 2oglum ikisinide emdi ama zayıftı memeyi bırakınca toplanmaya başladı 3 aylık kızım var 2.ye göre daha iyi mesela
nura97 sedatadik gercekten mi ? Benim yegenim her ikisi tosun gibiydi diye ben dusunurdum ablamin sutu yagli kaliteli diye oyle
Mrskoc anonim2321 hee olabilir ya artık kilo boy algımı yitirdim bu tombul bebiş annelerinin cocugum zayıf postlarını görmekten 🙈🤣