saremomm_ Kızlar birinci de çok önemsememiştim az önce yine şurup verdim öksürmeye başladı kucağıma aldım kustu çok korktum 😔😔😔 4 aylık kızım şurup mu dokunuyor ne oluyor anlamıyorum
hunilimomy saremomm_ 2 yaş altına kullanılmaz 4 ay icin de cok cok erken hadi bibucuk yaş sonrasi bazi doktorlar kullaniyor yine
hunilimomy saremomm_ onlar cocuk hekimi değiller yine de ilaclari araştırarak kullanın uzun saatler çalışan hekimlerin maalesef ki gözünden kacabiliyor bazen böyle durumlar
saremomm_ hunilimomy şurıbun içinden çıkan kağıtta yazıyor 2 ay aşılarından sonra kullanılır vs diye ölçeğine göre teşekkür ederim bilgilendirmeniz için