gokcemsfg Kızlar bi süredir bebeğimde ishal var forbiome kullandığım günler normsl yspıyo kullanmadığım gün cıvık. Neden olabilir ya doktora soruyorum kakayı gösteriyorum probiyotik veriyo bu kadar
yaraliceylanim gokcemsfg bu aralar ishal salgını varmış benim kızımda 3 4 gün kadar sürdü ve evet bu durumlarda probiyotik kullanmak iyiymiş düzenli kullanjn
gokcemsfg gokcemsfg mamaisqueen merhaba ishalin sebebi alerjiymiş. Alerjik ürünü kesince ishal düzeldi
gokcemsfg esra00_ normalde günlük 3 kaka yapıyorsa benimkinde ikisini kesin ishal yapıyor şu 2-3 gündür