Hayırlı bayramlar arkadaşlar. Ben spiralle hamile kaldım . Beta HCG 2 gün arayla 137-227-391-670-910 çıktı. Dış gebelik şüphesi var . Değerler iki katı artmıyor . Kese görünmedi daha . Doktor spirali çekersem çocuk düşebilir dedi . Çekmezsem çocuk için de senin için de tehlikeli olur dedi . Bende çektirmek istedim fakat spiralin ipi yoktu. Bundan sonra ne olacak düşünüp duruyorum. Doktor dış gebelik olursa ameliyata bile alabilirim dedi . Dış gebelik yaşayan arkadaşlar sizlerin nasıl oldu anlatır mısınız