Merhaba kızlar ben kırkımdan sonra bı kez adet gördüm ondan sonra kızım 13 aylık olduktan sonra iki defadır oluyorum ama normalde 28 günde bir goruyorsam bu sefer 40 gün falan oldu yani hatta testte yapmıştım negatif çıkmıştı. Dün adet olmam gereken gündü ama yine olmadım yine düzensizlik mi acaba eşimle bu ay korunmadikta aranızda böyle olan var mı ne zman düzene girer