Zamaneannesi benimde aynı durumu yasadıgım kuzenim var, birlikte dogduk büyüdük. Benimde cok zoruma gidiyo, annesi babası kardesleri geldi kendi gelmedi bile. Hamileykende cok üzülüp ağlamıstım ama bişi değişmedi. Gelirsr kapım açık gelmesse kendi bilir artık üzülmüyorım, hamile kaldıgında ve anne olduklarında anlarlar diye düsünüyorum☺️