erozseyda Satılacak olanları gardropsa yüklüyorum, satılmayacak olanları atıyorum. Senede iki üç kez dolabıma girer giymediğim her şeyi ayırırım. Eşim gelince yine gireceğim ve giymediğim her şeyi elden çıkaracağım. Aylarca veya yıllarca giyilmiyorsa daha giyilmez zaten. İç çamaşırlarımın rengi vs solsa atarım. Midem bulanıyor solmuş kıyafet giyince. Abiyeleriniz çoksa satın gitsin. Ben gelinliğimi saklıyorum. Bir tane abayam var sadece. Bir renk daha alırım. Her düğün vs giyerim yani renk renk almak saçma geliyor bana. Günlük hayatımda da feraceliyim zaten. Dolabımı evde giydiğim elbiseler şortlar vs oluşturuyor.