Arkadaslar bebegim 2 ay 5 gunluk emme problemiyle karsi karsiyayim problemmi degil mi onu bile bilmiyorum sadece bes dk emip birakiyor uyaninca emiyor bir bucuk saat sonra uyumak istiyor fakat o zaman emmiyor agliyor memede sekil degisturdim neler denedim yok neden bu cocuk on gun onceki gibi emmiyor anlamiyorum agir bi grip gecirdim atesli antibiyotik kullandim iyilesmeye yakin hemen biraktim antibiyotigi suan problem ne bilmiyorum sizin nasil bebekleriniz biraz bilgi verirmisiniz 😥