thara İlk gunler sarılık vardı ama atlattık cok sukur kan degerlerıne bakıldı hepsi normal, sütüm yeterli gelmiyor diye ek olarak da mama veriyorum.. İstemsizce tedirgin oluyorum ama ilk cocuk tecrubesizlik acaba guzel bakabiliyor muyum endişesi cok karmaşık duygulardayım.. Yanıtınız ıcın teşekkür ederim ❤️