Atopik cilt yani egzama. İlk başta alerji bölümüne gitmeniz gerekiyor alerjik mi baktırın mutlaka sonrasında kendi verdikleri kremler düzelmezse cildiyeye gönderiyorlar sizi. Aynı sorunu ben de yaşadım iyileştirmek ne yazık ki 5 ayımı aldı ama düzeldi mutlaka gidin alerji bölümüne daha beter oluyo kaniyo ve akıntı olmaya basliyo yaralarda