Merhaba oğlum 3,5 yaşında.4 gündür tuvalet eğitimine başladık.Gündüz sürekli ben götürüyorum ama geceleri uyurken altına kaçırıyor ve aşırı ağlıyor ıslaklık hissettiği için yada uyandığı için bilmiyorum.Tuvalet eğitiminde gece ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olur musunuz😞