drdane009 Aydın da yaşıyorum burda hava 40 derece geçen hafta 38 falandı yani bir kaç haftadır bebeğimin boğazında ve ensesinde böyle şeyler var isilik böyle olmaz diyorlar ama var mı başına gelen yazar mısınız lütfen