begonvil00 Evimiz 26.7 yani nerdeyse 27 derece. 4 aylık bebeğime yarım kollu bacakları açık şort tulumlardan giydiriyorum içinde askılı atlet var üşür mü acaba bazen elleri bacakları soğuk oluyor ama gögüs ve sırt sıcak. Sizler nasıl giydiriyorsunuz
begonvil00 Duyulurum ben atletsiz tek kat tshirt giyiyorum ama içim rahat etmiyor diye bebeğime ince askılı atlet giydiriyorum
ticktack Ben sort ve icinden zıbın giydiriyorum günün belli saatlerinde üstüne tshirt giyfiriyorum emerken baya kafadı terliyor eneesi terliyo sizinde öylemi
kiizm Benim evimde sıcak 27 28 bazen 29 sadece askıli veya kısa kollu zıbınla duruyor doktora sordugumda siz nasil giyiniyorsañiz oda oyle demisti sadece askıli ile geziyorum oda ayni sekilde
sena68 28 derece evimde sıfır kol zıbınla duruyor uyuyunca müslin battaniye örtüyorum ince Babası nasıl giyiniyorsa öyle giydirin erkek çocuğu ise çünkü sıcak sevmez erkekler
organikirmik sena68 ay öyle demeyin, benim kayınvalidem sıcak sever çocuklarını da öyle yetiştirmiş. Ben evde tişörtle dolanırken eşim kazak falan giyiyor 😂 kendime göre ayarlıyorum ben
Mommyhann begonvil00 gayet yeterli bence cocuklar sıcaktan hasta olur bennmki 3.5 yasında atletle durmak istiyo ssadece sıcaktan