Kızlar 2 hafta önce ev taşıdım ve bu süreçte bana çok yardımcı olan 2 arkadaşım ile eşleri oldu. Hem taşınmadan önce hem taşındıktan sonra gerçekten haklarını ödeyemem. Ben de onları çaya davet edeceğim şimdi . Sizce bu menü nasıl olmuş, ne eklemeli ya da ne çıkarmalıyım ?( Bu konularda hiç iyi değilim :( )