nonema bi daha eskisi gibi olamayacaksınız zaten, onu kabullenin önce. Bazı şeylerde eskiyi ararsanız bu sizi daha çok depresyona sürükler. Çocuk sizi yeni bir evreye sürükler, ne kadar çabuk kabul ederseniz o kadar kolay adapte olursunuz. Yani bebek bu, bazen ağlayacak ve siz yorulup geri de döneceksiniz. Bazen o kadar güzel uyuyacak ki Bebek arabasını kapıdan geri döndürecek bi tur daha atacaksınız. Siz anneliğe adapte olmaya çalışırken o dünyaya ve milyon tane uyarana adapte olmaya çalışıyor, size 1 zorsa ona 10 zor öyle düşünün. Rahatlayacaksınız ileride 🫶🏿