seyma51 bence bunu kabullenmeye bakım çünkü çocuklar dışarda veya başkalarının yanında duygularını rahatça yaşayamazlar baktığınız zaman biz yetişkinler de öyleyiz güvenmediğimiz rahat hissetmediği iz bir ortamda hislerimizi paylaşamayız, ağlayamayız vs. Çocuklar da öyleler ve siz onun güvenli alanısınız, annesisiniz sizi kendisiyle bir bütün gibi görüyor ve tüm duygularını sizinleyken rahatça yaşayabiliyor, nazı size geçiyor buna yapacak birşey yok kızım 15 aylık biz de aynı şekildeyiz, benimle oynarken ben koltuğa bile oturamıuorum yerde onunla oturmamı istiyor onun dışında hiçbir şeyle ilgilenemiyorum iki sn telefona baksam hemen mızmızlanıuor ama babası yerde onunla oynarken yatıp uyuyor telefonlar oynuyor çocuğun hiç umrunda değil ben yapsam kıyamet kopar yani her bebek böyle