Kızlar tuvalet eğitimine pazartesi başladım, son 2 gündür fena durumda değiliz. Çişi gelince söylemeye başladı ama bazen gelmesede çiş geldi diyor umarım zamanla o da düzelir. Biz bu hafta hiç dışarı çıkmadık ama artık dışarda da denemek istiyorum. Diyelim parka gittik yada avmye gittik yada yolda öylece yürüyoruz. Çat diye çişim geldi dese ben napıcam? Bez bağlamak istemiyorum mesela avm deyiz ve o an uzaktayız tuvalete yetişmek zor. Ne yapmam lazım o an nasıl hazırlıklı olmam gerek?