YorgunAmaMutluAnne 50 günlük bebeğe su vermek demek, onun böbreklerine gereksiz yük bindirmek demek. Yeni doğanlarda böbrekler hâlâ gelişim aşamasında ve su elektrolit dengesini bozabilir, hatta su zehirlenmesine bile yol açabilir. Anne sütü zaten %88 su içeriyor. Yani ‘susuz kalıyor’ diye su vermek hem gereksiz hem tehlikeli. Sonra ishal, kilo kaybı, hastane… Bilim ne diyorsa ona uyun sonra akıl verin