ilkimkus Bebeğim bir haftalık mama ile besleniyor sütüm yeni yeni geliyor ve 3 gündür kabızlık sorunu yaşıyoruz ne yapabilirim
laymeriii ilkimkus bizim anne sütündeyken 10 gün yapmadığı oluyordu 4. Ayda anne mamaya başladık 2 kere zeytinyağı koyuyorum mamasına hergün yapıyor artık ama sizin daha çok küçük ve yeni aslında normalde olabilir kabız olması için katı olması lazım kakasının
ilkimkus laymeriii katı zaten afedersiniz kuzu boku gibi minik minik yaptı yaparkende baya ağladı kendini sıkıyor zeytinyağı şuan erken gibi
laymeriii ilkimkus evet küçük o yüzden yanlışta bişey söylemiyim doktorla konuşun en iyisi şimdi biz ne söylesek olmaz 10 günlük çünkü