Umaymom2 unutulan kelimeyi de saymak lazımmış onu bir zaman sonra tekrar söylüyor oğlum. 22 aylık 50ye yakın kelimesi var ama tembellikten konuşmuyor yani. Yeni yeni nadiren baba aç anne gel demeye başladı ama keyfi olursa. 18aylıkken 15 kelimesi vardı doktor yetersiz buldu 3 ay içinde gelişme olmazsa destek aldırırıx dedi baya arttı kelimeleri, etrafındakiler de götürme doktora her çocuğun farklı zamanı var diyor. Hem tatlı geliyor bu hali hemde içim sıkılıyor ne yalan söyleyeyim