emy12 Dün HİPP mama dan Aptamilr geçiş yaptım bebeğim odur budur kakasını yapamıyor ve gaz sorunu ile mücadele etmeye çalısıyorum aynı problemi yaşayan var mı ne yapmalıyım çok huzursuz 😔
laymeriii emy12 bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama 1 çay kaşığı zeytinyağ koyabilirsiniz bizdede o sorun vardı rahat ettik bi gaz çıkarıyor upuzunn 🤣
kirmizibalikbeachte emy12 ilk kullandığımızda bizde de yapmıştı. 1 haftada alıştı normale döndü. Biraz daha dene istersen.