kuzeyyy07 havvakaratekin malesef bu şekilde 36 günlükken götürdüğümüz bebeğimiz yoğun bakıma alınmıştı. Nefes darlığını ihmal etmeyin lütfen bebeğiniz çok küçük. Çok geçmiş olsun 🙏
havvakaratekin Madamehappyyyyy çok kötü diyemem şuan uyudu iyi ama bazen tamamen nefesi kesiliyor gibi oluyor korkuyorum panik yapıyorum şuan sabaha kadar başında beklicez eşimle hastaneye götürcez sabah
havvakaratekin Madamehappyyyyy bu saate doktorumuz yok sabah doktorumu çağırmak istiyorum başka doktorlara güvenemiyorum
havvakaratekin sjhdje öksürük var ama çok az çok yok boğaz tıkanıklığı Korkutuyor beni ya burun gibi değil burda direk nefesi kesiliyor
sjhdje Benim bebeğimde de öksürük vardı balgam olduğu için hırıltı yapiyordu doktor nefes almakta zorlanirsa hemen getir acile demişti daha çok küçükler çünkü