Arkadaşlar merhaba.
Kızım 9 aylık ve 6 aydan beri bana yapışık. Resmen 10 dakika bile ayrılmıyor. Ne babane ne dede ne amca dayı kimsenin kucağında gidip bi 10 dk durmuyor. Ya da onlarla aynı odada tek kalıp oyun oynamak istemiyor. Ben ve çoğu zaman babası varsa sakin ve mutlu. Onun dışında kimseye gitmiyor. Bizleyken gülüyor mutlu ama başkası güldürmeye çalışınca gülmüyor ya da gel gel yapınca gitmiyor. Daha yeni yeni ananesine alıştı sadece onda duruyor. Sürekli ağlak modda. Bir de kendinden büyük 5-6 yaş ile 12-13 yaşındakilere heveslenip onlarla iletişim kuruyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım. İnsan evladına kondurmak istemiyor ama acaba bir şey mi var diye düşünüyorum. Takipli çocuk doktoru olabilir şuan normal diyor ama bilmiyorum. Bu durumları yaşayan var mı?