Arkadaşlar öncelikle iyi bayramlar herkese
Benim oğlum 4 yaşına daha girmedi 2 ay sonra girecek 2 yaşında iken burun kanama şikayetiyle Dr gittik burnunda catlak var dedi zamanla gelişir geliştikçe çatlaklar kapanır dendi fakat hala devam ediyor kısa bir süre kanama olup duruyo bugün burnunun üstüne düştü ve 3 kez kanama oldu biraz fazla geldi her zamankinden yaşayan var mı Dr götürsem tekrar kötü bisey mi uykularım kaçtı sizinle konuşmak istedim