beyzzsenturkk_ gulsahgunees buzdolabım altus ve altusun hiç bişeyini önermem beyaz eşyalarımdan nefret ediyorum hepsini değiştiricem çöp yani
Feyzosumunannesi gulsahgunees Annemler beko aldı 7 8 ay önce. Memnunlar.gecen kayınbabam fiyatını sormuş 27 bin 500 demişler. Annemin kullandığına.
pimpiriklianne43 gulsahgunees beko annem aldı koku yaptı bence beyaz.esyada en iyi marka bosh 6 yıldır kullanıyorum hiç koku filan yapmadi
gulsahgunees Feyzosumunannesi ablamda Beko aldı çok memnun ama Altus daha uygun fiyatlı o yüzden kararsız kaldım
melike_cinar Annem 7 yıldır ben 2 yıldır ablam 5 yıldır Beko kuklaniyo ne koku var ne bişey çok çok güzel bir marka gram şikayetimiz yok sogutmasi felan çok güzel tavsiye ederim.
Feyzosumunannesi gulsahgunees Altus bulaşık makinesi kullanıyor annemler,ben bekarken almislardi yani yıllar oldu hâla maşallah kullanıyorlar.
incismommy gulsahgunees buzdolabım ve bulaşık makinam Altus, 6 yıldır kullanıyorum memnunum. Şimde derin dondurucusunu da aldım. Bu iki markanın da üreticileri aynı diye biliyorum. Çamaşır makinam Beko ondan da memnunum. Bütçeye göre değerlendirilir
gulsahgunees incismommy benimde bulaşık makinem ve ankastrem Altus makinemden çok memnunum ama ocağımdan değilim
sena68 Ben Beko kullanıyorum.Kurutma makinem Altus hiçbir farkı yok sadece parasal.Zaten Arçelik Beko Altus aynı fabrikada