asilsmom_ Ayda konuşan bebekler var mi? Oglum avize dedi sok oldum. % 100 benim gibi soylemese de 3 hece ave ze gibi bir sey söyledi. Daha önce de söylemişti yok canım bana öyle geliyordur dedim bugün ben avizeyi gösterdikten sonra yine heceledi kayinvalidem ve esim duydu. Söylesem kimse inanmazdi
ars9824 asilsmom_ ben bebeğimle çok konuşurum herkes şaşırıyor ama baya kelimesi var anne,mama, dede meme emme diyor bide alla alla diyor 2-3 gündür de ham öğrettim yemek yedirken ham diyor
minikmisimben asilsmom_ demiş olabilir 1 yaş kızımda eğva diyor kimse inanmadı başta ablasının ismi erva ve ben ervaaa gel ablası diyordum hep evde. Annem saçmalama küçücük çocuk nasıl söyler dedi dün baya sesli söyledi herkes şok. Çocukların ne kaptığı öğrendiği belli olmuyor kamera gibiler 🥲
MamaUygarVibes asilsmom_ o zaman bilinçli kelimeleri baslamis gözünüz aydın 🥰 benim oğlumda böyle her şeyi çok erken yapıyordu, en zevkli dönemlere gelmişsiniz 🌸
Gmzakts19 8 aylıkken bizimde epey kelimemiz vardı. Doktorumuz bile şok oldu doğru söylüyorsun demi diyerek 🤣 acıktığında mama demeye başladı mesela. Benm için büyük artı bu olmuştu 🙈
eozlem Olabilir inanırım valla. Oğlum 5.5 aylık emekledi. Kapı eşiklerinden geçerken zorlanıyordu ilk başta. Kayınvalidem Allah de oğlum diye diye evde savaşa gider gibi Allah Allah diyerek emekledi 7. aya kadar 😂
miabel9 Anne baba dede bunları heceleyerek söylüyo net bi şekilde. Dediğiniz gibi bende çok konuşuyorum. Özellikle acıktığında net şekilde anne diyerek mızıldanıyo 🥹