senamomss Kizlar hayırlı bayramlar mayısın 26 sında doğum yardımı başvurusu yapmıştım sizce ne zaman yatar ücreti öğrenmede ogrenemiyorum bilgisi olan yardımcı olabilirmi
1aslhn senamomss İlk öğretmenim ailem diye bir uygulama var indirip e devletten çocuğu ekliyorsunuz sonrasında çocuğun altında ödeme bilginin olduğu bir yer var zaten bakınca anlarsınız oradan takip edebilirsiniz