ungirbusra Merhaba, kızım 9 ay 6 günlük. Suyu hiç sevmiyor. Farklı biberonlarla denedim, bardakla denedim, suya limon sıkıp denedim… ama su olduğunu anladığı gibi içmeyi bırakıyor ağzını da hiç açmıyor. Suyu nasıl sevdirebilirim, bunu yaşayan var mı?
Duyulurum ungirbusra aslında 9 aya kadar suya alışma süreci. Şimdiden sonra suya ihtiyacı var. Pipetli suluk deneyebilirsiniz
betiii ungirbusra benim kızımda 8.5 aylık hiç sevmez suyu bende çok dert edindim neden içmiyor diye Geçenlerde doktoruna sordum ihtiyacı olsa içer dedi . Senin ihtiyacın yokken eline su verseler içer misin dedi ? Sık sık teklif et biberonu ver eline dedi içerse içer içmezse elbet içecek stres yaptırma dedi
Minmini ungirbusra su ihtiyacı olmayabilir, benim oğlum da içmiyordu doktorumuz ihtiyacı olsa içer sen teklif et hep ihtiyaç duyduğunda içer zaten demişti