acemiaanne o kalabalik ve gurultulu ortama okadar kucuk.bebek sokulmaz.ben kendim bile okadar seste rahatsiz oluyorum yani.gidin tabi ama bi gorunup cikin esinizle.paslasarak.yani salona bebegi sokmayin.daha kendiniz de lohusasiniz yani ne gerek var acikacak emmek isteyecek ayrica.bnm de yakin arkdsm dugunu olmstu 2 aylikti salona sokmadim girdim gorustum kutladim takimi taktim sonra esim gorustu ve gttik.yani akrabam da olsa aynisini yapardim.orda boy gostermek zorunda dglsniz bebek daha onemli cunku cidden kucuk yani