Yine tecrübeye ihtiyaç duyduğum o kara gündeyim 😃 şakası bir yana arkadaşlar ben dikişe başladım. Düz dikiş diktim diktim perde kısalttım, paça kısalttım ne buldumsa kısalttım. Şimdi artık etek pantolon vs dikmek istiyorum. Oğluma şort dikeyim beyime tişört vs . Ama kalıpta patladım. Ya kalıplar çok pahalı geldi bana. Şöyle hem ücretsiz izindeyim hem overlok makinesidir yok ayaktır yok iptir derken aştım zaten bütçeyi. Bir elbise kalıbına 250 diyolar. Ücretsiz kalıp siteleri var. Bir arkadaşım onlar doğru değil oynama yapmak gerekiyor üstünde dedi. E bilgim de yok. güvendiğiniz eve bu kalıplar güzel dediğiniz ücretsiz kalıp sitesi var mu? Bu konuda başka napabilirim? Çok hevesliyim